gulaykubra 0 Takipçi | 2 Takip
Kategorilerim
Diğer İçeriklerim (1)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (0)

Mutsuzluk

2016-02-13 19:13:00

İçimiz daralır bazen neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlayamayız.Öyle bir duruma gelirizki bizi hiç bişey mutlu edemez.Bunalırız hayattan suan tamda oyle bır durumdayım.Herşeyden sıkıldım ve hıç birşey beni mutlu etmiyor.Ne aşk , ne arkadaş,ne gezmek nede kitap okumak hiç mutlu etmiyor.İçimde biriktirdiklerim artık beni darlandırıyor.Aslına içimde cok sey biriktirdiğimi sanıp hiç bişey biriktirmemiş olduğumun farkında olduğumda hersey daha karmaşık bir hal alıyor.Şuan buraya yazdığım yazıda da ne yazdığımı fark etmıyorum yanı neden yazıyorum onuda bilmiyorum.Mutluluk ve huzurdan baska hıc bısey ıstemıyorum.Ama artık cok yoruldum tükendim.18 yasındayım bı okadarda 81 yasında kı bır bayan kadar yorgun ve dolu hıssedıyorum yüreğimi.Kelimeleri bir araya getirmekte zorlanıyorum.Vücudum hep yorgun beynım ise hep okadar daha yorgun ve düşünceli.Sizce ne yapmalıyım ? Delirmiş olabilirmiyim ? Bazen içimdeki ses beni ele geçiriyor ve nefret dolu seyler soyluyo bana. Acaba herkese karsı olan bu nefretım neden ? neden bu kadar mutsuzum ? Bunların cevabını verebildiğimde tekrar yazmaya baslamam gerekıyor.İyi aksamlar.

9
0
0
Yorum Yaz